Hvordan få tilgang til kundeportalen?
Opprett bruker i vår kundeportal og få tilgang til varebestilling, priser og oppdatert lagerstatus. Enkel og smidig varebestilling.
Slik gjør du det
Ny kunde
Søk om kundeforhold ved å sende inn en forespørsel om kundeforhold her: Bli kunde
Etter godkjent forespørsel og registerting vil du motta en e-post fra oss med invitasjon til portalen. Dette tar normalt 1-2 virkedager.
Eksisterende kunde
Som eksisterende kunde kan du enkelt få tilgang til kundeportalen ved å klikke her. Trykk «glemt passord», og du vil umiddelbart motta en e-post hvor du kan sette passord for kontoen din.
E-postadressen du legger inn må være registrert hos oss fra før. Du kan også kontakte oss på telefon 64 90 55 90 eller på e-post popcorn@popcorn.no
Privatkunde
Er du privatkunde kan du ikke registere deg i bedriftsportalen vår. Vi har en egen nettbutikk for privatpersoner hvor en del av utvalget vårt er tilgjengelig. Siden finner du her: shop.popcorn.no
Se priser, lagerstatus og legg inn bestilling
Når du er logget inn vil du se priser som er knyttet til din bruker og avtale. På noen produkter vil det vises kvantumsrabatt du kan oppnå ved kjøp av fler artikler/kolli.
Lagerstatusen vises inne på produktet og viser hva som er tilgjengelig for øyeblikket. Er produktet utsolgt, kan det allikevel bestilles. Din ordre vil da bli sendt så fort produktet er på lager igjen. Er det lenge til varene kommer på lager, vil vi ta kontakt med deg.
Fraktalternativer
Frakt tilkommer på alle ordre og vises ikke på din bestilling og ordrebekreftelse.
Vi har avtaler med flere transportører, og vi avgjør i hvert enkelt tilfelle hvilken sendemåte som passer bestillingen din best. Vi sender varer på pall eller som pakke for mindre bestillinger. Frakt betales av mottager og tilkommer på faktura.
Du kan også velge å hente varen din selv på vårt lager i Drøbak. Henting av varer må avtales på forhånd og skje i åpningstid. Om du ønsker å hente selv må du skrive dette i kommentarfeltet før du sender inn bestillingen din.